Parlor suite

• Thread starter luis eduardo marques de moraes
  • Start date

L

luis eduardo marques de moraes

Guest
Hi Mark and Joao Ricardo

why we don't reorganized all of our photos,and study them.i Have many pictures of parlor suite on c deck,but i don't know how put this pictures on here,i read the help but i don't understood.
please teach me,and don't forget to show the pictures.bye the way Joao ricardo,you're from brazil because i am.

Luis

L

Guest
sorry,for my mistakes upset,i was hurry,i'm still learnig english.Are you from brasil Joao?

SORRY!!!

J

João Ricardo Alves de Oliveira

Guest
Olá Luis!
Sim,eu sou do Brasil...tenho 15 anos.
Eu fui conquistado pelo fanatismo sobre o Titanic desde quando eu vi o filme... agora eu ní£o paro de estudar o navio. Sou Fanatico pelo navio, e acabei aprendendo Ingles de tanto que eu gosto do navio e tive que procurar mais e mais sobre o navio.
Eu tinha umas 7.000 fotos do Titanic/Olympic, mas infelizmente eu perdi tudo. eu acho que eu sei que foto é esta da qual vc esta falando.
Esta foto é uma do deck C, que tem uma lareira com um relógio em cima? (Parlo suite do deckC).
Se vc quiser colocar alguma foto na message bord, é só vc clicar no "UPLOAD ATTACHMENT" que é onde vc coloca a sua ID e senha.

L

Guest
Hi!

On the private promenade the door is the same from film.In my conclusion james cameron was right.
Ha joao tenho 15 anos either,sou de pernambuco e voce?minha historia é a mesma que a sua a respeito do titanic,mas eu estou aprendendo ingles porqíª eu gosto mesmo.como voce perdeu tudo?
í‰ esta foto mesmo,mas tem dois grandes mobiliarios
,as cadeiras sí£o diferentes e ainda possuo uma foto da cabine b54 que mostra um pedaí§o da porta da b52 e é o estilo de cameron.

luis

B

Brian R Peterson

Guest
Hi luis and joao,

There are no known pictures of the Titanic millionaire suite, the pictures used in most if not all Titanic books are the millionaire suite on Olympic pre war and post war, the war service itself does not matter as the decor of the suite did not change much if at all, and you have to remember there are two of them, one on the port and one on the starboard side - so that could be your reference for the door placement you speak of. Though it is interesting to note that another Cameron mistake besides the decor of the suite has Rose and Cal booked in Ismay's suite! - I wonder if they found it comfortable?

Brian

L

Guest
Hi brian,

Can you show me the pictures,if you can of course,
for i see if is compactble with mine,if you can't
make a description.i did not saw the mistakes,can you talk about it.

luis

Jan 5, 2001
2,358
248
338
Hi!

There are no known pictures of the Titanic millionaire suite

There are photos of one of the promenade decks from the B-deck parlour, or 'millionaire,' suites on Titanic. I think from the port suite but I am not sure. A number of British newspapers published promenade photos after the sinking (and no doubt before).

I'd hardly say Olympic's war service did not matter since there were some notable changes to her staterooms, although from memory I can't remember any *major* ones to any of her Parlour suites. Minor changes, yes.

Sorry for my quick post.

Best regards,

Mark.

J

João Ricardo Alves de Oliveira

Guest
Hey Luis, eu perdi estas fotos quando o meu computador pegou virus e destruiu o meu computador, e dolorosamente eu tive que excluir até mesmo as fotos do Titanic.
Vc pode me mandar esta foto para mim? da cabine. o meu e-mai é [email protected]

D

Deleted member 162143

Guest
Where can I find the luxurious Parlour Suites on C Deck on the Encyclopedia Titanica deckplans? I know of the ones on B Deck and where they are. Did the C Deck parlour suites have a private promenade like on B Deck? Is it cabin C-64 and C-57?